Internationalisering & Social Media

Social Media voor meer export en internationaal zakendoen

Geert Nijkamp is voor bedrijven die exporteren en organisaties die internationaal werken de gids in de wereld van Social Media. Vanaf 1998 is hij actief op gebied van online international business development. Al in 1999 was hij actief in usergroups op bijv. Startpagina. Sinds 2005 is hij actief op LinkedIn en maakt op een efficiënte wijze gebruik van andere Social Media kanalen.

Vanaf 1999 houdt Geert Nijkamp voordrachten in relatie tot 'internationalisering, export & internet'. Social Media is steeds vaker een centraal thema. Het feitelijk inzetten van Social Media is vaak geen probleem. Het gaat veel meer om het uitdenken en omzetten van een goede strategie. De vervlechting met de bestaande marketing- en salesactiviteiten is een absolute voorwaarde om effectief te werk te kunnen gaan. Een ander cruciaal punt is het vaststellen van doelstellingen en deze meetbaar in beeld brengen.

Niemand zal u exact het groeipad van uw Social Media inspanningen kunnen voorspellen. Wel kunt u onder vakkundige begeleiding een positieve ontwikkeling door maken met tastbare resultaten.

Geert Nijkamp richt zich op exporterende bedrijven en internationaal werkende organisaties.