Poolse tomatenteler maakt indruk met strakke marketing

www.agf.nl

Poolse tomatenteler maakt indruk met strakke marketing

Een lokale tomatenteler heeft de intentie om tot een van de meest dynamische kasgroententelers in Polen uit te groeien. Het bedrijf Lagajny Tomato Farm is een modern glastuinbouwbedrijf, dat ondanks de moderne teeltwijze een traditionele uitstraling wil geven aan zijn producten.  Door middel van verschillende promotiegadgets en een opvallende, sterk vormgegeven verpakking wil het bedrijf een visuele identiteit neerzetten die blijft hangen bij de consument.






Een traditionele illustratie van een losse tomaat is op een moderne wijze gebruikt als symbool van het bedrijf. Deze tomaat staat ook op de zijkanten van de dozen, die als een puzzel in elkaar gestapeld kunnen worden. Op die manier zijn de pallets met tomaten een aparte gewaarwording.




De visuele strakke grafische vormgeving van de verpakkingen is niet alleen een lust voor het oog, maar verschaft tevens in een oogopslag alle benodigde informatie.

Not only is the information graphic system of packaging visually attractive, but it's also functional (tags,colors, icons used to optimize and speed up product handling).



Het traditionele beeldmerk wordt volgens de teler extra kracht bijgezet door het gebruik van natuurlijke verpakkingsmaterialen. Zo wordt er gebruik gemaakt van vilt, katoen, gerecycled papier en karton. Ook zijn er diverse gadgets in de vorm van kerstballen en winkeltassen beschikbaar voor de afnemers.




Bron: thedieline.com

Publicatiedatum: 14-8-2012